מאמרי קידום
השאיפה הגדולה ביותר של כל בעל עסק כאשר הוא מקדם את האתר שלו זה להגיע למקומות החיפוש הראשונים בגוגל, בשביל שזה אכן יתבצע בפועל צריך להכין תוכן המכיל מילות מפתח רלוונטיות ויחד עם זאת מאמר שייתן ערך ומידע רלוונטי לגולש, כיום יש מגוון רחב של מאמרי קידום המשלבים את כל הפרמטרים המובילים לקידום נכון ברשת.
אבל לפעמים ניתן לראות טעויות קטנות במאמר שיכולות לפגוע באתר איך? מאמר שאינו תקין מבחינת מבנה או מילות מפתח יכול להדחק למקומות האחרונים במנוע החיפוש וכך בעצם להזיק לאתר, הוא כבר לא יהיה במקומות הראשונים ומקדם האתרים יצטרך שוב להכין מאמרים שיתאימו לפורמט ויספקו את התוצאה הרצויה.
כל אתר צריך מאמרי קידום?
עסק שרוצה שיכירו וידעו מי הוא צריך שיהיה מידע עליו ובלי מידע גולשים לא ייכנסו לאתר וודאי גם שלא ירכשו את השירות או המוצר שאותו בעל עסק מציע, לכן מידע ואפילו המידע הקטן ביותר חשוב מאד. גם אם העסק הוא חנות נעליים, או איפור , ואפילו הובלות צריך שהגולש יידע על מי מדובר הרי הוא לא מכיר את העסק.ככל שיש יותר מאמרי קידום המתפרסמים במקומות שונים (אתרים חיצוניים או פורטלים כאלו ואחרים) כך הלקוח מבין יותר ומרגיש שהוא מכיר את בית העסק והסיכוי שיזמין משהו או לפחות ייצור קשר עם בעלי העסק יגדל.
אין צורך בכמות אדירה של מאמרים אבל כן יש צורך שהם יספקו מענה ללקוח ויספקו את התוצאה הסופית. מאמרים שכבר מקודמים לא מומלץ בכלל להשתמש בהם שנית זה רק יוצר סוג של "עבודה בעיניים" וכמו שכולם יודעים עדיף שם טוב משמן טוב. ולכן השקעה על מאמרי קידום בהחלט החלטה מושכלת ומביאה את הלקוח לתת אימון במוצר או בשירות המוצעים לו.
מדוע מאמרי קידום נחשבים לזולים יותר?
כל מקדם אתרים מקצועי יאמר כי מאמרי קידום הם בעצם תשתית טובה לקידום אתר ובשל עובדה זאת המאמרים הללו נחשבים זולים יותר מדוע? מקדמי אתרים לא רוכשים מאמר קידום אחד או מקסימום חמש אלא הם עובדים על כמויות גדולות . נכון שמאמרים קידום מיועדים כשמם כן הוא לקדם את האתר ומאמרים אלו מפורסמים בדפים חיצוניים. זה לא אומר שהתוכן לא איכותי , נכון הוא זול וזה בסדר אבל בהחלט מקדם את המטרה.
אל תטעו מאמרים איכותיים יותר מביאים בהחלט תוצאות טובות וזאת בהנחה כי מדובר במקדם אתרים מקצועי שיודע כיצד לעבוד ואיך לייצר תנועה ערה באתר וברשת בכלל.
יש לציין כי לא בכל המקרים מאמרי קידום יכולים להועיל יש בעלי עסק שנשענים על מאמרים איכותיים בעלי ערך מוסף ובמקרים אלו מאמרי קידום לא יספקו את התוצאה ואפילו יכולים לגרום נזק , לכן חשוב מאד לפני תחילת עבודה עם מקדם אתרים מקצועי להבין מה הצורך של בית העסק , מי הוא בית העסק ומה פועלו ולפי כך להתאים לו את חבילת התוכן המתאימה.