טיפים לבניית קישורים פנימיים - קידום ישיר

טיפים לבניית קישורים פנימיים


אומנם קישורים פנימיים לא נחשבים לפרמטר החשוב ביותר לקידום האתר, אבל יש מקרים שבהם יש להם חשיבות עצומה. קישורים פנימיים עוזרים לגולשים לנווט בצורה קלה בתוך האתר, להגדיל את אחוז ההמרות כמו גם לסייע בבניית היררכיה נכונה של האתר. להלן כמה דברים שחשוב לדעת על קישורים פנימיים כולל כיצד לבנות אותם.

SEO LINKS

חיזוק דפים
בניית קישור פנימי לא שווה בעוצמתו לבניית קישור חיצוני ובכל זאת. זה יכול להשפיע על הבנתו של גוגל לגבי הדפים החשובים באתר. בניתם 20 קישורים לפוסט כלשהו על המילה ניקיון משרדים  למאמר הכי איכותי שלכם הכולל 50 טיפים, אבל לקטגוריה עצמה בניתם רק 2 קישורי פנימיים? אל תתפלאו אם כתוצאה מכך, דף הטיפים יופיע בדף הראשון בגוגל ולא הקטגוריה. לכן, כל מקדם אתרים צריך להקפיד על יציקת היררכיה נכונה ולא רק דרך קישורים חיצוניים.

הכוונת הגולש
גולשים רבים מגיעים לפוסטים בבלוג על מנת לקרוא מידע. לפעמים הם מגיעים הישר לפוסטים הללו. רוצים להפוך אותם מקוראים ללקוחות? ספקו להם דרך קלה לנווט לדף הרלוונטי. למשל אם יש לכם פוסט שעוסק בטיפים לעיצוב מטבח, שלבו במקום בולט קישור הכוונה לדף שעוסק אצלכם בעיצוב המטבח. הקלו על הגולש להגיע לשם. חלק מהגולשים יעבור פשוט למתחרה אם לא תעשו זאת כי לא כולם ילחצו על הקטגוריה בתפריט או על דף הבית, במיוחד לא כאשר מדובר בגלישה מהסלולר.

הורדת אחוז הנטישה
אתרים רבים סובלים מאחוז נטישה גבוהה. הגולש הגיע למאמר לא רלוונטי מבחינתו? עשו לכם ביטוח בעזרת קישורים. כלומר, שלבו בגוף המאמר קישורים לנושאים קרובים כדי שהוא יוכל לעבור דרכם למה שהוא כן רואה כרלוונטי עבורו. זה חלק בלתי נפרד משיווק בעזרת תוכן כיום ולכן ממש לא כדאי לוותר על כך.

אל תגזימו בקישורים
כתבה עמוסה בקישורים לא רק שהיא לא יפה לעין היא גם מעיקה. אם כל רגע הגולש צריך ללחוץ על קישור כדי להשלים מידע, הוא מהר מאוד ילך לאיבוד. בקישורים ספקו מידע להעשרה או לפירוש כמו למשל הסבר קצר למושג שחוזר על עצמו באתר שלכם, אבל אל תזרקו אותו כל רגע להשלים תוכן בתוך האתר שלכם או במקומות אחרים. עשו זאת במידה.

תחשבו על הקורא ולא רק על גוגל
קישורים על מילות מפתח באתר מהווים מרכיב חיוני, אבל צריך לחשוב גם על טובת הגולש. הקישור צריך להוביל למקום רלוונטי ולא לעוד דף שעוסק באותו נושא. למשל אם יש לכם באתר מאמר שעוסק בנושא אטרקציות לחתונה, אל תקשרו מתוכו לעוד מאמר שעוסק באותו נושא, אלא לקטגוריה או למשל לאטרקציה ספציפית. לזרוק את הגולש למקום שלא ייתן ערך לגלישה שלו תעצבן אותו עד כדי כך שהוא פשוט לא יטרח לחזור לאתר שלכם.
 
 
דף הבית טלפון פייסבוק