שיווק דיגיטלי

מדוע בניית תכנית של קידום אתרים חשובה לצמיחת העסק?

קידום אתרים מקצועי יכול להעלות באופן משמעותי את המכירות שלכם

 
עליית אתר האינטרנט של העסק שלכם לאוויר, בוודאי מהווה עבורכם ציון דרך חשוב בתהליך הצמיחה שלו. מבחינת הפוטנציאל, עסקים כיום יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסות שלהם, אם הם מאפשרים רכישת מוצרים אונליין או לכל הפחות מייצרים "כרטיס ביקור דיגיטלי" בצורת אתר עסקי תדמיתי, גם אם הוא איננו מכיל חנות מקוונת. חשוב להבין עם זאת, שבניית האתר איננה אלא קצה הקרחון של תהליך מורכב, שלא תמיד נותן פירות במהירות. לאחר העלאת האתר לרשת, מתחילה העבודה החשובה של קידום אתרים והיא חייבת להיעשות באופן מקצועי ובעיקר – מובנה מאוד. רק אסטרטגיה מתוכננת היטב של שיווק ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות, תוביל לחשיפה אופטימלית ברשת ובהמשך לכך תסייע להגדלת היקפי המכירות.

מהו קידום אתרים בגוגל ואיך עושים את זה

 
המטרה של שיווק דיגיטלי לעסקים הוא לבצע מגוון פעולות, אשר יהפכו את האתר לבולט ברשת ובין מתחריו מאותו הענף. קידום אתרים בגוגל, תכליתו למקם את האתר בדף הראשון של מנוע החיפוש, משמע בין עשר התוצאות הראשונות. כאשר אדם מקיש במקלדתו ביטוי כלשהוא בחיפושו אחר עסק שנותן שירות, למשל "חנות נעליים" או "חנות אופניים" וכדומה, מרבית הסיכויים שהוא ייכנס לאתר הראשון שיופיע לו. האתרים שממוקמים בדף השני ואילך – סביר להניח שיהיו בעלי תנועת גולשים נמוכה בהרבה, כלומר שמדובר בנתון שהוא תלוי חשיפה. קידום אתרים ניתן לעשות בצורה ממומנת או אורגנית, כאשר לכל אחת מן הדרכים הללו יתרונות שונים. מקדם אתרים מקצועי, ידע לבנות תכנית מסודרת המתאימה לצרכיו של העסק וכן לתקציב הפנוי של בעליו, כאשר תכנית זו אמורה להוביל את האתר למקומות גבוהים בדירוג של גוגל וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות של העסק.

פרילנסר או חברת קידום? מה עדיף

 
רמת המקצועיות של האדם המופקד על יצירת אסטרטגיית הקידום של האתר שלכם, היא תכונה חשובה ביותר וכמוה גם הניסיון וההוכחות של יכולות השימוש בכלים המקצועיים בפועל. בפגישה הראשונה עם מקדם אתרים פוטנציאלי, כדאי לשאול על הפרויקטים הקודמים שלו ולבקש "תוצאות בשטח", כלומר שאיש המקצוע יראה לכם נתונים אמיתיים של אפקט פעולות הקידום שהוא הוביל, אצל עסקים שונים. היתרון הגדול של פרילנסרים, הוא ב"רעב" להצליח ובכך שלכל שאלה או בקשה שתהיה לכם – תצטרכו לפנות רק ל"כתובת" אחת, מה שמייצר יחסי אמון ונוחות רבה בתקשורת.

על קידום של אתרים ברשתות החברתיות

 
תוכניות קידום של אתרים עסקיים מסוימים, עשויות להכיל גם קידום ברשתות החברתיות – למשל העלאת קמפיין ממומן בפייסבוק או קידום אורגני בהפצת פוסטים לקבוצות שונות. גם כאן, מדובר בדרך למשוך גולשים – שאולי לא היו מגיעים לאתר בדרך אחרת – ולכן למחקר השוק המקדים ולבדיקת מאפייניו של קהל היעד, ישנה חשיבות גבוהה ותרומה חשובה להצלחת פעולות הקידום.

דף הבית טלפון פייסבוק