​איך לבחור חברת קידום אתרים מתוך ההיצע הרחב בשוק?

​איך לבחור חברת קידום אתרים מתוך ההיצע הרחב בשוק?

הרשת מלאה בחברות קידום אתרים שטוענות כי יוכלו למנף את האתר שלכם ולקחת אותו את כל הדרך למעלה, לראש תוצאות החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח. כל חברה מציעה את השיטות שלה כדי לגרום לקסם לקרות, ואתם מוצאים את עצמכם מבולבלים, וללא היכולת לבחור בחברה שתספק לכם את המענה המושלם.

למצוא את החברה הנכונה: מדוע זה חשוב?

כי ללא הבנה מלאה של המורכבות הכרוכה בניהול קמפיין שיווקי מוצלח, האסטרטגיה השיווקית לא תצלח. לפעמים לא תהיה אסטרטגיה בכלל. החברה הנכונה לא רק תגדיל את הנוכחות הווירטואלית שלכם, אלא שהיא גם תעזור לכם להחזיר את ההשקעה שלכם, תדבר אל קהל היעד בשפת המותג, תגדיל את התנועה לאתר ותציע עוד המון יתרונות שיעזרו לקדם את האתר, מכל הבחינות. עם זאת, עדיין אי אפשר להתעלם מכך שקיים היצע רחב של חברות בשוק. לכן, כדי לבחור את האחת הנכונה, עליכם להיעזר בטיפים הבאים.

ניסיון

ניסיון של חברת הקידום הוא הכרחי. חברות קידום חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם ולכן חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון שיש לה אחוזי הצלחה גבוהים. חברה ותיקה לקידום אתרים בגוגל תכיר את טכניקות הקידום העדכניות, תבין את השוק ואנשי המקצוע שלה ידעו כיצד להתאים את אסטרטגיית השיווק הנכונה לעסק שלכם. כמו כן, ניסיונה מאפשר לה לדעת מהר יותר אילו פעולות קידום עובדות ולשנות אסטרטגיה במקרה הצורך, בהתאם. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשאול את החברה מה הניסיון שלה וכיצד היא מתכננת לקדם את האתר שלכם. עשו זאת גם כאשר מדובר בחברה שממוקמת במיקומים אורגניים גבוהים בגוגל בעבור הביטויים של "קידום אתרים".

דרישות וציפיות

כדי שהתהליך יפעל טוב יותר עבור שני הצדדים, עליכם להבין מהם הצרכים שלכם וגם מה הציפיות שלכם. זה לא מספיק לסמוך על חברה ותיקה ומקצועית שתעשה את העבודה עבורכם. ככל שתהיו שותפים לדרך, כך התוצאות יהיו טובות יותר. לכן, הקפידו לשאול מהי רמת המחויבות שלכם, מה עליכם לעשות על מנת שהתהליך יצליח ולדעת מראש מה המטרות שאתם שואפים להשיג באמצעות הקידום.

היזהרו מהבטחות חסרות תוכן

עולם קידום האתרים הוא עולם דינמי ביותר. גוגל יכולה לשנות את האלגוריתמים שלה באופן מפתיע וללא התראה מוקדמת. בנוסף, מדובר בתהליך שדורש סבלנות ואורך רוח, במיוחד כאשר רוצים שהתוצאות יישמרו לאורך זמן. לכן אל תתפתו להבטחות גדולות או להתחייבות להישגים תוך זמן מוגדר – ברור שזה נשמע טוב על הנייר שתקבלו תוצאות מהר מאד, אבל בתחום של קידום אתרים אורגני זה לרוב לא קורה ונדרשת סבלנות. בדרך כלל, דרושים לפחות 6 חודשי עבודה עד שרואים תוצאות משמעותיות, וזה כמובן תלוי בתחרותיות של תחום העסק שלכם. עם זאת, כן חשוב שהחברה תציג מטרות ויעדים ברי השגה ושנציגיה יהיו ממוקדים על שיתוף הפעולה ביניכם ועל השגת אותם היעדים שנקבעו.
קידום אתרים הוא חלק מאסטרטגיית שיווק כוללת ועליכם לבחור בחברה שמציעה לכם מעטפת שלמה של שירותים. מבעד לכל ההמלצות הנ"ל, הקפידו גם להקשיב לרחשי הלב והבטן שלכם.
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק