קידום בגוגל 2016- לומדים קידום ישיר

קידום בגוגל 2016

קידום בגוגל 2016- 8 דרכים להצלחה

 
במאמר אפרט את הדרכים החשובות ביותר להגיע למיקום הגבוהה ביותר בגוגל ע"י 8 הפרמטרים החשובים ביותר לשנת 2016. אומנם ישנם מעל 200 דרכים ועל כל דרך אפשר להעביר הרצאה שלמה אך כאן נתמקד בדוגמאות עיקריות.
 
  1. סיפוק כוונתם של הגולשים
במקרים רבים נרצה לקדם דף מוצר בחיפוש אורגני, ואני מביא לכם דוגמה אמיתית:
אתר שמלות כלה אשר רוצה לקדם דף פנימי שמדבר על "לבוש רשמי לחתונה" ובו שמלות למכירה לא יכול לקדם את הביטוי "שמלות" בגוגל, הסיבה לכך היא פספוס רציני של מטרת הלקוח כאשר כוונת הלקוח יכולה להיות שמלה לאירוע, שמלה לבנה, שמלת ערב וכד', על מנת לרצות את הלקוח נזדקק להיות ממוקדים לכוונתו ולביטוי זה נשייך קטגוריה שבה מופיעים מגוון שמלות מכל הסוגים עם מידע על כל אחת מהן וכך נקבל את הדירוג המבוקש על מנת להתברג בראש החיפושים.
 
  1. מהירות, מהירות, מהירות
הרעיון מאוד פשוט כאן, אנו יודעים כי שביעות הרצון של המשתמש זה אות שגוגל מפרש בכמה דרכים ישירות. אנו יודעים כי שיעורי נטישה גבוהים של דפים שנטענים לאט במחשב ובטלפון הסלולרי מקבלים דירוג נמוך, אנו יודעים גם שאתרים שנטענים מהר מקבלים הגברה ולינקים מרובים, אנו יודעים שכל הדברים האלה כולל מהירות מתואם חיובית עם הדירוג בגוגל ואנו יודעים שגוגל יצר כלי לבדיקת מהירות שמשדר ישירות לאלגוריתם ומשפיע על המיקומים בתוצאות החיפוש.
 
  1. בטיחות ואמינות לגולשים באתר
מהירות היא בהחלט חלק גדול של חוויית המשתמש. זה חיוני גם כי האתר יהיה ידידותי לטאבלט ולכל מכשיר אחר. אם יש לי אתר אני באמת מחפש היבטים שונים מנקודת מבט של מקדם אתרים אני מבין שלאלגוריתם נכנסו המון פונקציות שמשמשות למדידה של חווית הלקוח.
זה מתסכל כי זה נוגע להרבה דברים שמבחינה היסטורית היו מחוץ לשליטת אנשי קידום ואופטימיזציה למנועי חיפוש. למרבה המזל תחום ה SEO  הפך להיות רב תחומי והיום יש לנו את כל האמצעים להתמודד עם העידכונים של גוגל.
השאלות החשובות:
  • האם אנשים שמעו על האתר שלך?
  • האם הם מכירים את האתר שלך ובוטחים בו?
  • האם עיצוב האתר והאלמנטים שבו גורמים להם לתת אמון באתר שלך?
  • האם צבעי האתר מתאימים לתחום שהגולש רצה לראות.
 

כל הדברים האלה חשובים להבין האם הגולשים נותנים אמון באתר ואוהבים אותו, חשוב שלא יהיה צבעים שגורמים לריחוק והפחדה, חשוב שיהיה עיצוב אמין ואיכותי שלא יגרום ללקוח לצאת מהאתר. ישנם צבעים שמתאימים לתחומים מסויימים, לדוגמא: לאתר של מועדון לילה מתאים שחור עם גוונים כהים, ולאתר שמדבר על בריכה מומלץ צהוב כחול.
 
כל אלה שיקולים שאנשים באמת עושים כאשר הם עוברים בין אתרים בתוצאות החיפוש וכדי לשים עליהם דגש רב.

האם הגישה לדף ומדף הבית של אינטרקטיבית ונוחה, האם יש ניווט נוח מדף הבית לקטגוריות נוספות בצורה אידיאלית לחווית הגולש.
 
תוכן באתר חייב להיות מעניין ואמין, לקוחות שמאבדים את אמונם בשל תוכן ירוד לא ישקיעו מאמץ להמשיך באתר, הלינקים חייבים להוביל למקורות בטוחים.
 
  1. הימנע מאלמנטים להניא מבקרים
בהרבה אתרים נוכל לראות פרסומים שקריים, וכל מיני הונאות כגון:
האם אתה מעוניין להישאר נשוי? אתה לוחץ כן וקופץ עוד חלון או שאתה אומר לא אני לא ילחץ על המודעה ואז קופצת לך עוד מודעה, כל אלה הם גורמים שליליים וידוע כי לחצן פוגו אומר למנועי החיפוש גוגל ובינג שהמשתמש נכנס לאתרך ולחץ על לחצן ה Back ונכנס לאתר אחר מרשימת החיפוש, סימן זה הוא לא טוב למנועי החיפוש ומחליש את אתרכם. לדוגמה לינק עם משפט שקרי שמפנה גולש ואז הגולש רואה שהוא נמצא במקום שהוא לא רוצה והוא חוזר אחורה יקבל דירוג נמוך.
 
  1. מילות מפתח באתר
בעבר היינו רואים בתוצאות החיפוש בגוגל אתרים שמשתמשים בביטוי חיפוש ממוקדים וככל שעובר הזמן אתרים אלו יורדים ונעלמים למרות שזוהי דרך מעולה על מנת לקדם את האתר שלך:
  • מקם את מילת המפתח שלך בכותרת העמוד, זה יכול להיות בחלק של ה H-1 אבל לא חייב, אפשר לשים פשוט כותרת גדולה בחלק העליון ביותר.
  • התוכן חייב לדבר על הכותרת והנושא המרכזי שאותו תרצה לקדם
  • קישורים חיצוניים עם לינקים לאתרים רלוונטים תמיד יעזרו לקידום הביטויים
  • הכנסת מילת המפתח בדומיין מומלצת מאוד לקידום ממוקד
  •  הכנסת טקסט עוגן לכל תמונה יכול לעזור לנו במיוחד אם נרצה להופיע בתוצאות החיפוש של התמונות בגוגל
  • קישורים לדפי תוכן פנימיים עם ביטויים שנעדיף לקדם בגוגל
 
  1. מיקוד מידע רלוונטי לצורך קידום
לגוגל יש גרף עצום של שילובים לקסיקליים וניתוח סמנטי, הם יכולים לומר בקלות שכאשר אנו רואים "לבוש רשמי לחתונה" אנו גם צריכים לראות מוצרים כגון "חליפות טוקסידו", "שמלות כלה", "חליפת חתן", "חליפות יוקרתיות", "חליפות לאירועים" ועוד...  גוגל סבורים שדף שמופיע בביטוי "לבוש רשמי לחתונה" צריך להכיל גם את הביטויים הנוספים באתר ואלה שלא מכלילים את הביטויים הנוספים שגוגל מכליל יאבדו דירוג.

 
מכאן לגביי כל ביטוי וביטוי אנו זקוקים לדעת מהם הביטויים שקשורים לנושא וצריכים להכליל אותם במידע שיש לנו באתר, אם לא נבצע אופטימזציה חכמה לאתר בדרך כלל המתחרים שבאתריהם כן יש מיקוד נכון יצליחו להיות תמיד במעלה התוצאות ולא נצליח לעקוף אותם.
 
 מאמר בבניה... המשך יבוא...
 
 
 
 
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק