פרסום בטאבולה - התחל לקבל פניות איכותיות מפרסום תוכן ממוקד

פרסום בטאבולה - התחל לקבל פניות איכותיות מפרסום תוכן ממוקד

כשמדובר על שיווק אפקטיבי, אחד הדברים הכי חשובים בכל עסק הוא לפתוח את הראש. ומה זה אומר? זה אומר שלא תמיד צריך לבחור בפלטפורמות שבהן כולם נמצאים אלא לנסות לחשוב מחוץ לקופסה.
לצד הפייסבוק, האינסטגרם ואתר האינטרנט שלכם, יש עוד פלטפורמות שיווקיות חכמות, אפקטיביות ואיכותיות מאד שיכולות, באמצעות שיתוף תוכן מעניין ואיכותי, להביא הרבה מאד פניות לעסק. פרסום בטאבולה הוא הזדמנות להגיע להרבה מאד אנשים בבת אחת ולקבל לידים ברמה גבוהה.

מה זה טאבולה?

טאבולה היא מערכת להפצת תוכן שבעצם מציעה קידום עמודי תוכן באתרים הכי גדולים בארץ, ביניהם מאקו, וויינט, מגזינים שונים, עיתונים עם אתרי אינטרנט גדולים כמו ישראל היום וידיעות אחרונות ועוד. טאבולה מרכזת את התכנים ומפרסמת אותם במקומות רלוונטיים לקהל שלכם, לפי נושאי העיסוק ולפי טרגוט מסוים, ואלו יופיעו בעמודי התוכן בתוך האתרים.
במילים פשוטות, מדובר בהמלצות תוכן שנמצאות בדרך כלל מתחת או בצד הכתבות הרגילות המתפרסמות באתרים הגדולים. המלצות התוכן האלו מובילות למאמרים ותכנים במגוון נושאים שמתפרסמים באתרים עסקיים ושיווקיים.


איך פרסום בטאבולה עובד?

כשיוצרים קמפיין בטאבולה מתייחסים להפצת הפניות לעמודי נחיתה או לכתבה שנותנת ערך. במסגרת בדיקת הקמפיין אנחנו יוצרים כותרות שונות שמפנות לעמודים האלו, משחקים עם תקציר הכתבה ועם התמונות ובודקים בבדיקה מהירה יחסית אילו לינקים ממירים יותר.
אחר כך אנחנו יכולים להפיץ את התכנים דרך פרסום בטאבולה בכל האתרים הגדולים כאשר בעל העסק משלם לפי הקלקות, כאשר החשיפה נעשית לקהל רב ללא הגבלה.
המערכת של טאבולה היא מערכת מאד אינטואטיבית שמכוונת את הלקוחות שלב אחר שלב איך ליצור את ההפניות, לטרגט ולדייק בפרסום. היא מנחה שלב אחר שלב כיצד להעלות את התוכן, לכתוב אותו נכון, לבחור תמונות ולדייק את הכותרות ויש לה כללים ברורים.

מה חשוב לדעת כשמתחילים?

פרסום בטאבולה הוא לא פרסום נונשלנטי וספונטני כמו שיכול להיות בפייסבוק, באינטסגרם ובשאר הרשתות החברתיות. הוא דורש מחקר, טרגוט מדויק מאד, השקעה בתוכן ותקציב פרסום.
התקציב בטאבולה מתחיל מ-75 דולרים תקציב יומי, נתון שמשתנה מדי פעם בפעם, ויכול להגיע לתקציב חודשי של אלפי דולרים, בהתאם לקמפיין. לכן, אם אתם מתכננים שימוש בפלטפורמה הזו כדאי להיערך עם תקציב פרסום מכובד, כדי שהקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי.
בנוסף, חשוב לעשות מחקר שוק בכל הקשור לשימוש של קהל היעד באתרים אליהם אתם מכוונים ולבדוק האם הקמפיין צריך להופיע למשל רק בסלולרי, במחשב השולחני או הנייד או בטאבלטים – לפי נתוני השימוש של הקהל שלכם במכשירים האלו.
דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שצריך וכדאי להשתמש באינפורמציה שמגיעה דרך טאבולה ולשתול פיקסלים וקוד המרה במערכת כדי לחבר בין כל מערכות הפרסום וליצור רימרקטינג מדויק. באמצעות טאבולה תוכלו גם להרחיב את קהל היעד שלכם וליצור גם קמפיינים בינלאומיים הפונים לקהל בחו"ל. כל הדברים האלו הופכים את הפרסום בטאבולה לאפיק שיווקי מעולה לחברות בינוניות וגדולות שרוצות להרחיב משמעותית את החשיפה שלהן.
 
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק