הבדלים בין קידום בינלאומי לקידום אתרים בישראל

הבדלים בין קידום בינלאומי לקידום אתרים בישראל

אחד הגורמים החשובים והמהותיים ביותר בתחום קידום האתרים הוא האלגוריתם של גוגל, בטח כבר שמעתם אודותיו מספיק אז לא נרחיב יותר מידי, שעל פניו היה הגיוני כי האלגוריתם יתנהג אותו הדבר בכל מדינה ומדינה כאשר ההבדל היחידי הוא שפת הממשק אך לא כך פני הדברים בהכרח. נכון שגוגל מתנהג בגדול אותו הדבר מבחינת חווית המשתמש אך באם אתם מתכננים לקדם אתרים בשוק הבינלאומי עליכם להבין קודם כל את ההבדלים בין קידום בינלאומי לקידום בישראל.
​​​​​​​
מה ההבדלים בין קידום בינלאומי לקידום בארץ

1. הכרת התרבות
כשאנחנו מקדמים אתרים בארץ אנחנו מכירים כבר את ההרגלים של הגולש הישראלי, את הרגלי הצריכה וכמובן את הדברים שמעניינים אותו. אבל, כשאנחנו פונים לקידום אתרים בינלאומי אנחנו צועדים בשדות זרים, אנחנו צריכים להכיר את כל ההתנהגויות וגם לבצע תחקיר על מנת שתוכל להתחרות במקדמים המקומיים. הבדלים מהותיים בתחום הקידום הבינלאומי קיימים בעיקר בסין וברוסיה אשר בהם מנועי החיפוש הראשיים אינם גוגל.

2.תחרותיות
כמו כל תחום אחר אשר נשווה בינו לבין השוק הישראלי גם תחום קידום האתרים בארץ הוא נוח יותר בעקבות גודל השוק והייחודיות שלו (בעיקר עניין השפה). חשבו רגע על העובדה כי גוגל ישראל הינו אתר אשר פונה למיליוני אנשים ברחבי העולם (כשמונה עד תשע מיליון על פי הערכות מסוימות) אך גוגל באנגלית משרת למעלה ממאות מיליונים של גולשים. עכשיו תפנימו כי בעמוד הראשון של גוגל (ולא משנה המדינה) יש 10 תוצאות אורגניות ותבינו את מידת התחרותיות.


 

3.שפה
על פניו עניין השפה נשמע כמו עניין טריוויאלי שכן ההיגיון אומר כי במדינות אחרות מקדמים בשפות אחרות. אבל האם עצרתם לחשוב על העניין הזה לעומק? נתחיל מהעובדה כי היכולות של גוגל לקרוא, להבין ולנתח שפות לטיניות (אך לא רק) הן גבוהות יותר מהיכולות של גוגל בעברית ולראיה אני מניח שכולכם נתקלתם באתרים עם תוכן הכתוב בג'יבריש אשר מוצגים גבוה בגוגל ישראל, מה שלא יקרה בגוגל הבינלאומי. כפועל יוצא מעניין השפה והתחרותיות כך גם התוכן אשר אתם צריכים לייצר לאתרים בינלאומיים צריך להיות בכמה רמות מעל התוכן אשר הייתם מייצרים בעברית.

4.קידום מקומי
בארצנו כל תחום הקידום המקומי כמעט ולא קיים שכן שטח המדינה הוא מזערי והמרחקים לא באמת גדולים כך שהשימוש העיקרי בקידום מקומי נמצא במפות של גוגל אשר יציגו לכם עסקים על פי מיקום. אך כאשר אנו מתייחסים למדינות אחרות וגדולות יותר יש חשיבות עצומה לעניין הקידום הלוקאלי שכן מי שמחפש מנעולן בניו יורק לא ימצא מנעולן מסן פרנסיסקו.  לצורך כך התפתח תחום ספציפי בעולם הקידום הבינלאומי אשר עוסק אך ורק בלוקליזציה של החיפושים. (קחו בחשבון שישנן מדינות כמו ספרד או בלגיה אשר הקידום הלוקאלי מתייחס לא רק למיקום אלא גם לשפות שונות או ניבים שונים)

5.הצד הטכנילא נכנס כאן לעומקו של העניין הטכני שכן מבחינתנו יכולנו לכתוב רק עליו מאמר שלם, כן נציג את עיקרי הדברים שצריך לשים לב אליהם. מהירות האתר (אם אתם גולשים מהארץ ובודקים את המהירות התוצאה לא תהיה תואמת למי שיגלוש ממדינת היעד), השרת עליו יושב האתר (חשוב מאוד להתאים את מיקום שרת האחסון למדינת היעד), דירוגי גוגל שרואים מהארץ לא דומים לדירוגי גוגל שרואים במדינות אחרות. קיימים עוד עניינים טכניים אך אלו הם העיקריים והחשובים ביותר.
​​​​​​​
עדיין רוצים לקדם אתרים בינלאומיים?
אנחנו אתכם, קידום אתרים בינלאומי הוא אתגר נפלא ומרתק, הוא אולי לא מתאים לכל אחד אבל אם אתם כבר בתחום ומחפשים ריגוש או אתגר חדש זו יכולה להיות הרפתקה מופלאה בעבורכם. רק חישבו על העניין עד הסוף והבינו האם המשימה הזו היא בשבילכם או לא.
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק