כיצד לצמצם עלויות הכרוכות בקידום אתרים?

כיצד לצמצם עלויות הכרוכות בקידום אתרים?

כיצד לצמצם עלויות הכרוכות בקידום אתרים?
עלות קידום אתרים, עלולה להכביד על כיסו של מקדם מקצועי. בכל מקרה ההוצאות אינן מועטות. אולם, מטבע הדברים, המטרה אמורה להיות התייעלות, ניסיון לחסוך בהוצאות כספיות ובצורה זו גם למקסם רווחים.
מקדם אתרים מקצועי, כזה אשר מכבד את עצמו ועבודתו, תמיד יעדיף לעבוד ממקום מפואר יותר, מעוצב, כזה שיותיר רושם על הלקוחות. ואכן, משרד גדול ומפואר עושה את העבודה. אולם, שכירת מקום שכזה, עולה לא מעט כסף ומתח הרווחים יקטן. מומלץ למצוא מקום צנוע, אין זה מעיד שאתם אנשי מקצוע לא טובים או איכותיים, ותמיד ישנה גם האפשרות לעבוד מן הבית, יותר ויותר אנשים עושים זאת ולא רק בתחום קידום אתרים. באותה העת, אם בכל זאת מתעקשים על משרד מפואר, בהחלט אפשרי להשכיר אותו עם עוד כמה אנשים, כך שהנטל הכלכלי יקטן.

עסקאות חליפין
נכון, צמד המילים עסקאות חליפין נשמע כלקוח מימים עברו, אבל גם בתחום קידום אתרים הוא בהחלט תקף. לא חייבים תמיד להוציא מהכיס כסף ולשלם, אפשר לתגמל את הצד השני באמצעות שירותים להם הוא זקוק או מוצרים. למשל, בעת שאתם רוצים לעצב את האתר ולהזמין את שירותיו של גרפיקאי מקצועי, אפשר לבדוק בזהירות, אם הוא יהיה מוכן לקבל תמורה אחרת מלבד כסף, משהו הקשור לידע והניסיון שלכם שעשוי לסייע לו בהמשך הדרך.

הסירו מעצמכם עומס
סביר להניח שאתם קצרים בזמן והעבודה היא מרובה, ולא תמיד היא מצריכה מכם את הניסיון והידע אותו צברתם, כלומר מדובר על סוג עבודה שניתן להעביר לגורם אחר. במילים פשוטות לפעמים כשהלוז האישי שלנו לחוץ, ניתן להוציא את העבודות החוצה. כך תהיו עסוקים בדברים החשובים באמת ויישאר לכם כל הזמן שבעולם... להרוויח כסף. בצורה זו גם תהיו יותר זמינים ללקוחות ותעניקו להם שירות טוב יותר במקום להיות עסוקים בזוטות. אפשר להשכיר את שירותיו של כותב מאמרי תוכן, ישנם רבים כאלה שישמחו להשתכר מהכתיבה, לנצל את כישרונם ולעבוד מהבית. גם על בניית קישורים אתם יכולים לוותר ולהעביר את המלאכה למישהו מנוסה. ישנם הרבה פרילנסרים שישמחו לעשות עבורכם את עבודת הנמלים הזו. עוד תחום שאתם יכולים לוותר עליו על מנת לחסוך זמן הוא הזנת תכנים לאתרים. ישנם מספיק אנשים שיודעים לעשות זאת בצורה מקצועית וישמחו לקבל על כך שכר.

מהי ההוצאה הכספית הכי גבוהה שמקדמי אתרים בישראל משקיעים בה? (מחקר 2016-2017)
לאחר מחקר מאוד יסודי ומעמיק, בדקנו, שאלנו, וערכנו סקר אינטרנטי עם מספר מקדמי האתרים מהי ההוצאה הכי גדולה שלהם במהלך השנה האחרונה, והתשובה שלהם לא הפתיעה אותנו במיוחד. "תוכן" זו התשובה ש- 98% (נמדד ע"פ 50 קולות) ממקדמי האתרים בישראל ענו בחיוב.

לידיעתכם: כל מקדם אתרים בעל תיק עבודות נכבד, מזמין כיום בישראל 50+ מאמרים בכל חודש.


הוזלת המחיר של מאמרי תוכן
במקצוע קידום אתרים ישנם עלויות רבות, העלות הכלכלית המרכזית והיקרה מכולן היא כתיבת התכנים, מכיוון שאנחנו מזמינים כמות רבה של תכנים מידי חודש והעלות שלה לא ממש זולה.
לכן מומלץ להוזיל את עלויות הכתיבה, באמצעות חיפוש אחר כותבי תוכן שיעמדו בדרישות שלנו ויקחו מחיר הוגן ששני הצדדים ירוויחו ממנו.
בתחום כתיבת מאמרי התוכן, השכר יכול להשתנות. ישנם אשר גובים לא מעט בעבור מאמר של 300 מילים, וישנם אשר מוכנים לעבוד בעבור פחות כסף. בהחלט ניתן למצוא אותם, ואין זה אומר שהמאמרים יהיו פחות איכותיים. מציאת כותבי תוכן שגובים בעבור עבודתם פחות כסף, עשויה להוזיל באופן משמעותי בהוצאות. אם כבר יש לכם ספקי תוכן, נסו לשכנע אותם להוזיל בעלויות ולהבטיח להם שתספקו להם יותר עבודה, רוב הסיכויים שזה יצליח.
מחירי כתיבת תוכן ל- SEO נעה בין 60 ₪ ועד ל- 200 ₪ (ללא מע"מ)

צמצום מאמרים
ניתן לצמצם את כמות הזמנת המאמרים בזה שנוציא מתוך המאמר מס' קישורים ללקוחות באותו התחום. אני יסביר. עם נניח יש לנו 3 לקוחות מתחום המחשבים, נזמין לכל ה- 3 לקוחות את המאמרים ביחד ולא בנפרד. נוציא מתוך מאמר של מחשבים ל- 3 הלקוחות שלנו קישור לאתר שלהם, ובכך נוכל לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים בחודש.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר שלנו http://www.organic-net.com/  אורגניק
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק